مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس مثل یک تیم دسته ی سومی دفاع می کند

یوونتوس مثل یک تیم دسته ی سومی دفاع می کند

آلسیو تاکیناردی هافبک متعصب یوونتوس در دهه ی ۹۰ و ۲۰۰۰ در مصاحبه با کوریره دلااسپورت در مورد آمادگی این روزها و شراطی مختلف یوونتوس صحبت کرد:

 

یوونتوس دوباره جاده صاف کن شده است. شاید بتوان گفت در ابتدای فصل خوب نبودند، اما فکر می کنم یوونتوس بیش از همیشه عطش پیروزی دارد. فکر می کنم مثل یوونتوس کونته، بی رحم، متعصب، بسیار فیزیکی و با خونی که جلوی چشمانش را گرفته بود بازی می کند، در ابتدای فصل شاید کمی سهل انگاری کردند و تاوانش را پس دادند. اما با غرورشان برگشتند و این واکنش برای زمانی است که اوضاع خوب پیش نمی رود. و راز آن در مجموعه ی تیمی بیانکونری است، یووه همواره تشنه ی پیروزی است، من در مقابل لاتزیو جنگندگی غیرمعمولی دیدم، برای مثال زازا.

 

لیگ قهرمانان؟ موقع قرعه کشی گفتم بایرن 60٪ و یووه 40٪ شانس دارد، اما به نظرم یووه در این 1 ماه بهتر شده است و بدون ترس قمار می کند و بازی برابری ارائه خواهد داد. امروز تیم آلگری از لحاظ ذهنی قدرتمندتر از سال پیش است و سرسخت به نظر می آیند. فقط به نحوه ی دفاع کردن آنها نگاه کنید، 10 نفر آنها پشت توپ هستند، مثل یک تیم دسته ی سومی که برای فرار از سقوط می جنگد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: